joi, 22 decembrie 2011

Cu gândul la ea

Uitându-mă în jur realizez că ceva lipsește.

O piesă dintr-un puzzle,

O bucată despicată din viața mea.

Încercând să-mi dau seama unde s-a rătăcit,

Îmi aduc aminte de trecut,

Unde nu-mi lipsea nimic.

Eram un ''tânăr'' anonim.

Eram un nimeni în asfințitul soarelui.

Privind adânc, găsesc minciuni secrete, uitate de timp și soartă.

Fiecare om caută ceva.

Trecând ore stând în așteptarea gândurilor,

Îmi dau seama unde e.

Găsind ''piesa rătăcita'', amintirile se dezlănțuiesc

Într-un singur gând și suflet.

Este insuportabil că încă o văd și sper

La ceva imposibil.

Nu o pot salva de ea însăși.

Pe zi ce trece frumusețea ei

Se deschide precum un trandafir,

Căutând lumea perfectă.

O lume în care numai tu să fii comparată

Cu un trandafir tânăr și neatins.

Neatins de nimeni și nimic.

Încă am urme de spini.

Încercând să te ating,

M-ai rănit.

Nu te-ai lăsat ''cucerită''

De tânărul din oglindă.

Și simt cum genunchi - mi sunt moi,

Rănile mi se deschid lăcrimând.

Nu suport gândul că te-ar putea ''răpi''

un alt tânăr din oglindă.

Și încerc să te fac să înțelegi

Că ești pe o treaptă unde nimeni nu a existat.

Încercând să te salvez de ploaie și îngheț,

Degerate rănile sângerează alături de lacrimile mele

Căzute în zadar, sperând că te voi salva.

Privirea ta pătrunzătoare îmi îngheață voința de-a mai continua,

De-a mai încerca să te salvez.

Fug îngândurat și plin de răni.

Sângele este risipit și absorbit de pământ , de parcă aș fi un vampir.

Gândul că nu am să te mai văd mă doboară,

Ridicându-mă cu speranța că încă ești în viață

Acolo , într-o lume crudă și rea.

Văzându-mă că mă întorc,

Spatele mi-l întorci.

Zicându-mi să te las în pace,

Că ești perfectă , că nu ai nevoie de mine.

Încercând să te fac

Să înțelegi, corpul cedează.

Este căzut lângă picioarele tale.

Cu o ultimă răsuflare o privesc în ochi.

Privirea ei rece îmi îngheață inima.

Privind cum pleacă, rămân

Singur într-o lume de cleștar,

Fără trup și suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu