luni, 7 noiembrie 2011

Cât timp trăieşti...


Cât timp trăieşti, tu o să înveţi multe lucruri, o să înduri multe şi o să râzi.
Am să încerc să împart cu voi pe scurt ce am învăţat eu până acum la 18 ani:

În decursul unei perioade de timp bine determinată, realizezi că soarta nu este un joc, este un rol care îţi dă posibilitatea să încerci să intri în personaj cât mai repede. Să alergi ca să ajungi pe tron, asta fără oprire, dar când te întreabă cineva după ce anume alergi o să îi răspunzi că ''nu ştii''.
Ai vise, vrei să fii şi tu cum este ''idolul tau'' şi te gândeşti că trebuie să faci ce îţi zic oamenii, să stai cu capul aplecat şi cu privirea în jos şi să nu scoţi cuvinte care ar putea să rănească sau să acuze.
Cei şapte ani de acasă îţi aduc fericire. Ca atunci când cineva îţi şopteşte ''eşti bine crescut'' şi tu zâmbeşti şi simţi ceva în tine care bate de mândrie dar care însă trece repede când cineva vine şi îţi readuce aminte că ai dat peste el când tu erai cu capul în nori.
Copilăria ta este precum o sărbătoare, când moşul îţi aduce cadou şi tu zâmbeşti însă vecinul tău nu a avut parte anul acesta de ''moş crăciun'' şi el nu râde, se lamentează.
Vreau să mă asigur că o să înţelegi că eu doar mă exprim, nu fabulez.
Nu vreau să scriu poveşti despre cum am petrecut eu copilăria, că eu am petrecut-o   într-un glob de sticlă şi pe o pernă de puf.

Eşti credincios, crezi în Dumnezeu, dar când auzi de Lucifer începi să zâmbeşti că te-ai exprimat greşit.
Lumea în care trăieşti e dura chiar dacă pare uşor inofensivă pentru mulţi.
Soluţia finală nu e să dai în cap ca să îţi cumperi un cap de porc.
Îţi reamintesc că nu trebuie să fii bolnav mental ca să omori un om.
Este uşor să faci multe lucruri, însă trebuie gândite şi calculate astfel încât ele să vină de la sine.
Joacă mai multe roluri ca să ai de câştigat.
Fii rău cu părinţii tăi şi iubeşte-i în acelaşi timp.
Viaţa nu e precum un joc de ''şah'', este fals să gândeşti şi să trăieşti toată viaţa în alb şi negru.
Vrei bani? Eu zic că nu îi vrei, dacă cândva or să vină şi nu o să ştii ce să mai faci să scapi de ei sau câteodată vei scăpa prea repede.
Şi mai împart încă ceva cu voi: gândiţi liber şi cuvantul ‘’da’’ să fie mereu într-o propozitie scrisă pe o foaie albă. :)


1. Nu-ţi da opiniile sau sfatul decât dacă eşti rugat.
2. Nu-ţi povesti necazurile altora decât dacă eşti sigur că aceştia vor să le audă.
3. Când te aflii în lăcaşul altuia arată-i respect, altfel nu te duce acolo.
4. Dacă un invitat în lăcaşul tău te enervează, tratează-l cu cruzime şi fără milă.
5. Nu lua ceea ce nu-ţi aparţine decât dacă este o povară pentru cealaltă persoană şi aceasta cere să fie eliberată de această povară.
6. Nu face rău copiilor mici.
7. Nu ucide animale decât dacă eşti atacat sau pentru hrană.
8. Când mergi pe teritoriu deschis, nu deranja pe nimeni. Dacă cineva te deranjează, roagă-l să se oprească. Dacă nu se opreşte, DISTRUGE-L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu