miercuri, 30 noiembrie 2011

Handicap

Am auzit un esoes?
Hai să fugim !
Unde dreacu?
La doamna ta!
Domnilor și Doamnelor vă anunț,
Cu stimă și respect că a venit timpul de ''show time''
Grăbește-te, fugi. Uite cum aleargă, fuge de tine.
Este slăbită, a dat din cap astăzi,
A muncit, a stat numai cu capul în jos,
A lucrat pe birou. Era și timpul să muncească pe coate.
Se împiedică de cutia milei și din picioare ajunge în patru labe.
Oare este animal ? Cineva a zis că ne tragem din maimuțe.
Întruchipată în ''diva'',
Să trecem la afaceri. Trebuie să fie aici, undeva,
Un strigoi care vânează bărbații tineri și frumoși.
Ca cine?
Ca mine sau ca tine?
Ca mine evident !
Uite-o cum fuge, fuge parcă e gazelă.
Păcat că nu știe și ajunge o capră.
Și înoată în spumă , față-i albă de la un timp.
Ce ai pățit ?
Esoes pentru față ta?
Ești slabităăă. Ai muncit să cucerești ?
Ce ai cucerit, un băț?
Portocale , vișine și grefe !
Văd cum ajung la mine când sun.
Și ce sun?
088999 888 666999
Și frige, nu se poate opri.
Face tot ce poate, udă florile,
Nu se sătura, este o femelă
Zgârie, este o tânără hiena.
Și are capul numai la afaceri
Aud strigăte noaptea “ohhh yeea
Fack Fack Fack Fack”
Ce dreacu faci tu seara
Într-o bodecă albă și întunecată??
“Nu, nu, nu mă răni
Au auou auo pot să fack
fack fack fack”.
Sun. Pot să număr
Am nevoie de o țigare. Nu pot.
Uite o cum fuge din mașină,
precum o albină din floare în floare.
Este așa de caldă când afară e răcoare
“Nu, nu, nu ! Eu fack, fack, fack.”
Și vin mrrhrhrhrhr.
Gata, am terminat. Și cred că și a doua oară
“Nu, nu, nu, brrrrrrrrrrr.....
Da, da, da, acolo, acolo!!
Nu scoate! Introduce
robinetul în sticlă .
Fack, Fack, Fack!!”
Și am început să număr!
Doamne !!! salvează-mă!
Ce să faci?
Nu cred că poți
Să îl salvezi pe satan.
Sunt slăbit. Am uitat cum mai are încă
doi ,trei, patru,cinci.
Are și de lucru stabil
Cinci, șase ore de lucru intens pe coate.
Trebuie să mă mișc repede. Uite câte
Bobs Bobs Bobs Bobs Bobs
Bobs Bobs Bobs Bobs Bobs
Bobs Bobs Bobs Bobs Bobs
Bobs Bobs Bobs Bobs Bobs
Bobs Bobs Bobs Bobs Bobs
Bobs Bobs Bobs Bobs Bobs
Și te văd precum o prințesă care se împarte cu mulți.
Fură precum o hienă. Nu se gândește deloc
Că roata re învârte
și în loc de 96 va ajunge
69 să aibă la început de numărat.
Oare poate să facă afaceri?
Poți un esoes?
Și ascultă-mă.
Am găsit un gunoi plin de idei
În capul meu și m-am gândit,
Acest gunoi să îl imprastiu
În toată țara și voi să îl mirosiți
SAU ÎN cel mai bun caz să îl citiți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu