miercuri, 9 noiembrie 2011

''Ea''

Noaptea trecut am visat iar. Si in vis apareai tu, fata aceea care imi zambea si imi soptea cat de mult ma iubeste. Te tineam in brate, strans si incet incet atingeam buzele de fruntea ta .Aveai pielea asa de fina, asa de alba incat simteam atingerea, caldura pe care o emani pentru mine . Ai topit acel Aisberg care zacea in mine inghetat de multi ani, Zambetul… nu mi-a adus lacrimi de data aceasta ci doar zambetul . Faptul ca erai langa mine, in bratele mele, si imi spuneai cat de mult iubesti lumea asta cat timp esti cu mine , ca nimeni nu va putea iar sa faca un Aisberg din inima mea cat tu vei trai .Si cerul nu mai imi pare deloc imens, pamantul se cutremura doar cand te priveamm… ochii tai plini de ura si tristete au ajuns sa zambeasca sa emane Fericirea pe care mereu ti-ai dorit sa o ai, sa fie langa tine ''Persoana'' , sa iti readuca aminte ca e langa tine si te poate incalzi. Insa era doar un vis ... Unul destul de frumos ...faptul ca in vis te-am tinut langa mine mi-a facut inima sa bata, sa bata si iar sa bata , insa tristetea a intervenit imediat. Nu pot sa te strang in brate . Devin obsedat de vis si ma leg de el precum de o intamplare reala din viata mea doar ca sa nu il uit niciodata. Ea va insemna mereu ceva pentru mine , chiar daca eu sunt doar o furnica care tot este calcata si iar calcata. Ma ridic si sper ca intr-o zi o sa pot sa te strang in brate , chiar daca ar fi ultimu lucru pe care as putea sa-l fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu