miercuri, 9 noiembrie 2011

Document.

Este acolo unde trebuie. Şi doar ''atat''? Sau cineva te-a pus să te nasti, să creşti, să suferi, să râzi, să zâmbeşti, să îţi fie foame, să alergi, să plângi, să omori şi furi, să crezi, să aştepţi, să dai, să arzi, să mori, să îţi fie rău, şi ai impresia că aşa este ''scris''. Oare aşa o fi? Oare chiar dacă ai încerca să nu fie aşa, tot de la început să ajungem? Dacă ţipi, oare te aude cineva? Oare dacă încercăm să ne ridicăm, putem mai repede decât să murim? Se aude cineva care strigă din DREAPTA şi auzi o altă voce din STÂNGA. Capul… Înnebunesti. Prea multe voci. Şi nu vezi nebunia...? Nu! Uite că nu mai auzi decât voci, dar începi şi să vezi. În dreapta vezi ''negru'' şi în stânga ''alb''. Şi începi să vorbeşti şi să te întrebi cine dreacu sunt ăştia doi când tu ai de făcut atâtea.Te ţin de vorbă şi incepi:

Tu: Cine esti?

Alb: Alb.

Negru: Negru, dar poţi să-mi zici Boss.

Tu: De unde...? Insă... Brrhmhm.. hmmmm... of. Pot sa… intreb...

Negru: Nu! Nu poţi, nu ţi-am dat voie!

Alb: Mai taci! Iţi dau eu voie, că sunt mult mai drăguţ!

Tu: Este vorba de religie?

Negru, Alb: Nu... Adică da, este vorba dacă tu eşti sau nu prost!!!

Tu: Si cu ce pot să vă ajut?

Negru: Ai furat? Îţi place să furi? Poţi să minţi?



Negru: Poti sa faci pe oameni să dea...

Tu, Alb: Ce să dea?

Negru: Pe maica ''speranţă''. Ţi-am spus, Albule, eşti prost!

Alb: Dacă tu zici… Însa ''eşti prost precum noaptea''.

Negru: Şi tu prost precum mm......a!

Alb: Ciudat? Am impresia că iar nu inţeleg ce zici...

Tu: Pfoaa... Încep să mă simt rău! Doar dacă aţi putea să-mi ziceţi cu ce pot să vă ajut!?

Eu: Răspunde la întrebare mai întâi!!!

Tu: Cine esti? De unde...?

Negru: Nu ai cum să îl vezi pe el! ..AHHAHAHAHAH!!!

Tu: De ce?

Alb: Pentru că e în tine!

Tu(râde): În mine? Fii serios… Faptul că deja văd două culori… am impresia că sunt...

Eu: Nu! Nu eşti. Doar încearcă să găseşti calea. Nu vezi? Nu ai observat? Eşti în întuneric!

Tu: Cum...? Unde a fugit lumina? Unde sunt?

Negru: Aşa da! Uite că începem!

Alb: Nu o să îţi placă deloc...

Tu: Sunt mort? AM MURIT?

Eu: Nu! Încearcă să auzi!

Negru: Mă auzi? Hahahaha.

Alb: Nu îl asculta… Ascultă-mă pe mine!!!!

Tu: Nu mai pot!!!!!!! Simt ca înnebunesc!!! Cine dracu eşti tu? Şi voi?

Eu: Eu sunt Tu si Tu esti Eu. Eu esti acolo unde trebuie şi atât!



Eu: Doar caută lumina, nu ai mult timp!

Negru: HAHAH... Auzi, nu ai timp... Ai timp destul după ce voi termina cu tine...

Alb: Doar ascultă-mă, trebuie să înţelegi.

Alb: Nuuuu!!! Nu alerga, stai!!! Nu, nu! Opreşte-te!!

Negru: Da, da, da!!! Hahaha, fugi, vin după tine!

Negru: Văd că fugi... aş înţelege că poţi să înşeli.

Tu: Lasă-mă in pace, nu mai vreau!

Eu: Caută, caută... Însă nu uita, răspunde la întrebări.

''Alergi, alergi, alergi, cât de mult mai poţi? Oare eşti făcut să trăieşti într-un univers negru? Într-o lume în care trăieşti singur? Secundă cu secundă, minut peste minut....

Tu: Unde eşti?

Negru: Cine, eu? Hahaha... Ştii, ai vrea să ai mulţi bani? O lume albă, însă doar din ''cuvinte''?

Tu: Eu...hmmmm. Nu....Ba... Da... da... da... da.. da… doar scoate-mă de aici!!!

Alb: Nu ai vrea o lume neagră doar din ''cuvinte''?

Tu: Nu.... O lume neagră sau albă, fără bani, nu are ''culoare''.

Eu: Nu te grăbi… Nu îţi lăsa gândirea să fie bolnavă!

Tu: Mai taci, eu fac ce vreau, că doar Eu sunt Eu!

Negru: Asa! Asa!

Negru: Ai vrea să ai tot ce vrei tu? Pot doar dacă vrei şi tu!

Tu: Da da da da da da!!! Vreau tot, vreau să fiu eu ''totul''.

Alb: Nu, gândeşte-te, nu face asta din tot, nu o sa mai ai ''nimic''.

Negru: Mai taci, pierde vara! Hahaahah!

Negru: Ce mă bucur, văd, gândeşti ''logic''.

Tu: Dar banii sunt totul! Fără ei eşti un nimic!

Negru: Vezi!!! Vezi! Totul vine de la sine!

Sinea: Da, aşa e!!

Adevarul: Nu este corect ceea ce zici!

Adevarul: Ascultă-mă pe mine, eu zic mereu adevărul!

Tu: Ce? Nu! Voi doi nu aveţi ce căuta aici!!!

Negru: Da! Ţăranilor! Amandoi doar niste ''pierde vara''…

Alb: Ascultă-i pe ei!!!! Gândeşte!!!!

Tu: Gândesc, şi deja văd o lume a mea! Mulţi bani! Multe maşini! Şi toată lumea la picioarele mele. Hahah!!

Eu: Nu! Nimeni nu o să fie lângă tine când nu o să mai ai!

Negru: O sa ai mereu mereu mereu!

Eu: Vezi?! Zi-mi ce trebuie să fac!

Negru: Doar trebuie să omori, minţi, să furi de la altii, chiar daca nu ai nevoie!

Eu: Nu pot să omor!

Negru: Atunci o sa mori! Hahaha, sărac precum un sclav! Uită-te in jur!!!

Eu: Hmmm si câţi trebuie să omor?

Negru: PE toţi care vor sta în calea ta, cea de a fi cineva!

Eu: Atunci aşa facem!

EU: Nu!!!

Alb: Nu mai pot să te ajut, deja ai ajuns pe calea ''orbilor''.

Negru: Hahaahah deja iţi este rău? Că va ajunge înaintea ta?

Tu: Da! Ai dreptate, deci asta vroiai să faci? Accept! Tot! DOAR du-mă înapoi!

Negru: Cu cea mai mare plăcere!

Alb: Nu am vrut!

Adevarul: Acum o să afle ce a făcut!

Sinea: Totul o să fie bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu