miercuri, 9 noiembrie 2011

Pentru ''EA'' inca odata!

Recunosc sunt un simplu om chiar daca am 2 suflete intr-un corp.

Recunosc poate m-am grabit asupra faptului ca te cunosc.

Insa nimeni nu se va juca cu mine cat timp eu am daruit ceva ''pur''

Insa aceea ''ea'' a stiut decat sa se joace cum fac toate in vremurile noastre;

Eu vorbeam ,ea radea ,mi-am dat seama in mare parte ca despre ea nu stiam

aproape nimic .

Nu este adevarat ! cea care a aruncat cu noroi in persoane nevinovate esti tu, acea ''ea'' , stiai sentimentele fata de acel ''EL'' ,nu trebuia sa minti asupra faptului ca esti depedenta precum ''Drogatu dupa doza lui '' .

Sprer sa nu intelegi gresit cum ai facut de atatea ori ,nu te judec ,asta e viata ta ,faci ce vrei cu ea insa nu te juca si cu alte vieti , stii de ce? [...] uite ca nu stii ca roata se invarte si cat ea se invarte nimeni nu va sta pe loc.

Nu ma compara pe mine cu un '' mousquetaire'' poate unii dintre noi nici nu ar trebui sa pronunte aceste cuvinte .

Revin asupra comparatiei deoarece nu mi se pare corecta comparatia!! stii de ce?
[...] uite ca iar nu stii... eu ma vad doar un baiat care isi traieste viata care cum se mai intampla mai cade si in capcanele ''ei'' insa daca capcana nu e bine stransa el va evada pentru ca are o inima de ''LEU'' precum si Unul dintre cei mai mari Oameni caruia o sa-mi permit sa ii pronunt numele ''Alexandru Macedon''.

Nu am crezut o vorba din ce ai spus despre ''victima'' normal ,ce sa ceri de la un pui de urs cand ea inca creste langa mama ei.

Mi-am dat seama de joaca asta bolnava si de bucuria sa auzi cuvinte pe care cineva ti le zice cu acea sinceritate pe care nu prea mai auzi in zilele noastre ...

Refuzul face parte din viata insa daca ''refuzi'' poti sa o faci intr-un stil fin si frumos cum cred ca ar trebui sa stea in comportamentul oricarei fete.

Vorbesti de dispret?

Ma uimeste faptul ca inca stii sa pronunti acest cuvant; chiar tu?:)

Nu uita . nu ti-am facut aproape nimic ca sa pronunti acest cuvant ''greu''

Doar daca Logica ta este corupta si poate si trista ca sa zici asta cand ''EL'' iti citeste tot ce are pe ''Suflet'' precum o calugarita cand ajunge la ultima biluta de la matanie si incepe iar! asa sa intamplat si cu mine:) tot ti-am explicat insa tu radeai si dadeai vina fara nerusinare pe '' puiu de urs''

Daca nu iti plac oameni care tin la tine si repet :''erau gata sa iti aduca si ''Luna'' de pe cer'' ,inseamna ca Logica ta este ILOGICA. ''

Nu uita, puteai de la inceput sa imi zici un ''Nu” frumos ,cu stil

Si puteai sa ramai prieten cu un adevarat ''Prieten''

Cine a ajuns sa citeasca printre zidurile prejudecatilor ei acum

stau langa mine si simt ceea se simt si eu pentru ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu